Friday, June 14, 2013

badan oh badan kenapa kau....

Kisah ini aku pernah terbaca ntah kat mana ntah tp for keep this story dari lari dari kepala aku ni baik aku letak kat dalam ni....
Kisah ni terjadi dalam badan kita... 
Yang 1st kepala...
Yang 2nd pulak badan...
Yang 3rd pulak tangan...
Yg ke-4 pulak kaki...
Last sekali (5) bontot (kalau korang rasa ayat aku ni lucah sory k- peace no war)
..............................................
Nk jadi cerita la... kepala merasa megah sesangat apa saja terlintas kat dalam kepala sure tuan dia akan menurut saja perintah dia... jadi dengan bonkaknya kepala menceritakan keungulan dan kebagusan yg dia ada dan tak ada kat angota badan lain... yg lain pun hangin la so... badan pun mula menerangkan bahawa kalau takda dia so... kepala, tangan, kaki dan bontot nk letak kat mana... so... tanpa memikirkan lebih banyak diorang pyn setujulah yang badan penting. 
Tangan mula merasai bengang dengan badan dan tangan mula berfikir "aku ni sebenarnye buat apa ye".... so tanpa berlengah lagi tangan pun menerangkan tanpa tangan tiada apa yang boleh dicapai, digenggam dan sebagainya... anggota yang lain mula merasa kepentingan tangan dan bersetuju bahawa tangan penting dalam angota yang ada dalam badan... 
Ah... ini tak boleh jadi! kata kaki. Wei aku pun penting la. Korang hingat kalau aku takde korang boleh pegi mana-mana ke... so tanpa banyak bicara angota lain pun bersetuju mengatakan kaki penting...
Last sekali bontot... kerja aku cuma berak & kencing jer... so tersipu-sipu la bontot dan hanya terdiam bila kawan-kawan lain mengasak dia supaya menerangkan fungsi kerja dia kat angota tuan diorang.... akhirnya merajuklah bontot taknak buat apa-apa... (kesian)
Setengah jam pertama... bontot mogok taknak buat kerja... (tuan dia releks jer)
Setengah jam kedua (kire 1 jam la) tuan dia releks lagi. (Pukul 2 tengahari time makan) so si tuan badan ni makan la dengan syoknye tanpa mengetahui bahawa bontot mogok taknak buat keje...
Setengah jam ke tiga... si tuan badan ni mula merasakan lain macam -terkencing!!!! Argh aku kene cepat ni berlari mengalahkan pelari 100m... sampai ketandas si taun badan mengeluarkan senjata untuk dipancutkan di mangkuk tandas- tak boleh keluar!!!
Di cuba lagi kali kedua- tak boleh keluar 
Dicuba lagi kali ketiga- tak boleh keluar
Didalam hati tuan badan merasakan yang dirinya seperti terdapat penyakit- BATU KARANG!!!!
Perut pula mula memulas nk terberak dan di kangkang luas-luas untuk mencuba tapi apa kan daya tak ada taik pun yang keluar... argh... kesian
Tangan mula mengengam.... kaki membuat pelbagai posisi supaya berak dapat keluar dengan baik... badan cuba meneran agar taik dapat di keluarkan... kepala pula mula basah dan tak dapat memikirkan apa sahaja....
Masuk hari ke-2
.........sama.........
Masuk hari ke-3
........sama.........
Kawan kepada tuan badan terus membawa ke hospital supaya dapat diberikan pemeriksaan lanjut kepada tuan badan berkenan....
Doktor:- saya tengok awak ok jer selepas saya check badan awak ni...
Balik la tuan badan ni dengan harapan yang hancur!!!
Arghhhhh!!!! Aku kene sihir orang ke... 
Si tuan badan mula pergi mencari segala tok dukun untuk mengubat si tuan badan tapi hasilnya masih sama....
Akhirnya terdamparlah tuan badan di katil (kesian siot)
Kepala berfikir kalau la bontot mogok aku pun tak boleh buat apa-apa...
Badan, tangan &kaki pun berfikir benda yang sama dan bersetuju untuk berjumpa dengan bontot...
Er.... bontot kitorang mintak maap ye... kitorang hingat kitorang ni penting sangat tapi... si bontot tak berkata apa-apa cuma mula memberikan reaksi kepada tuan dia agar cepat-cepat ke toilet!!!
1 jam jugakla tuan badan tu melepak dalam toilet... seatle pun...
Tapi dalam hati bontot... bau korang tau sapa aku hahahah. ....

No comments:

Post a Comment

just comment apa saja dan saya akan try jawab apa2 aje...