Thursday, March 24, 2016

jom belajar bersyukur (bujang only)

dh lama x tulis ape2 ni sooo.....

hari ni, aku bersyukur sangat Allah lambatkan jodoh aku. Sebab apa aku bersyukur? Aku bersyukur bila kakak dan adik-adik aku kahwin, aku boleh tolong mak ayah aku dan dorang time kenduri. Aku boleh ambil cuti awal. Aku tak payah nak minta izin sesape nak balik kampung. Aku boleh balik cuti lama sampai kenduri settle. Aku boleh tolong jagakan anak-anak kakak aku bila dia orang memerlukan. Bab nie pun aku tak perlu minta izin sesape dan tak perlu nak bahagi masa dengan sesapa. So, aku boleh tolong dorang dengan senang hati. Hari ini baru aku nampak, apa yang Allah aturkan dalam hidup aku cukup cantik. Allah nak aku belajar dari pengalaman hidup berkeluarga kakak dan adik2 aku. Banyak bendalah aku belajar. Cuma tak tahu lah pandai ke idak nie ... he he he

No comments:

Post a Comment

just comment apa saja dan saya akan try jawab apa2 aje...