Monday, November 30, 2015

Sungguh indah pengalamanku

Assalamualaikum w.b.t...

Rezeki aku didunia ini hanya allah sahaja yang tentukannya...
Hidup tak semestinya senang...
Makan tak semestinye sedap...
Senang tak semestinya puas,

Ada apa dengan pangkat kalau sudu boleh menjadi garpu...
Ada ape dengan duit kalau haram dikira halal... sehinggakan peganganku pun aku boleh lupakan...

Selama ini, aku mengangkat amanah demi menjaga senyuman orang disekelilingku... pedih memang pedih bila aku mengeluarkan ayat-ayat jujur dari mulutku... ikhlas & tawakal, ku jadikan lebuhraya kehidupanku... ku kerahkan keempat-empat tulangku untuk melihat kemanisan senyuman orang yg telah ku bantu... manisnya pengalaman hanya tuhan saja yang tahu...

Allahualam...

No comments:

Post a Comment

just comment apa saja dan saya akan try jawab apa2 aje...