Monday, February 9, 2015

Jom mimpi lagi

badan punyelah penat td dok kalut bwt banci dari pagi sampai ker petang... laaa ni terbangun plk pasai mimpi....
storynye camni....

time tu nk study and the sametime pi kantin... beli 5 ketul goreng pisang utk roommate aku(aku pn x kenal sape roommate aku tuh). on de way pi balik  ke dorm... aku jalan kat jalan besar tetiba banjir melanda sesak gak napas kejap... aku nampak 3 orang pompuan mcm nak lemas( x nampak muka dia) aku x pikir banyak terus slamatkn dia wal hal aku x reti sangat nk berenang ni...
stelah slamatkn 3 org pompuan td... aku buat cpr  pasal pikir nyawa pompuan ni terancam pasal air banyak masuk dlm bdn dia (aku x reti pasal cpr ni)... alhamdulillah ke3-3 pompuan tu sedarkn diri dan mula bukakkn mate dia. lepas 3 org pompuan tu ucapkn terima kasih kt aku... aku pn baru teringatkn motor lc aku... adeh lupa kat mana dia hanyut... dlm ati maybe dh xde rezeki & maybe aku xde jodoh ngan motor aku tu... tup-tup-tup aku sedar dari tido.. baru jer 10 min td (5.10pg) ...
jom pi sembahyang dlu

No comments:

Post a Comment

just comment apa saja dan saya akan try jawab apa2 aje...